donderdag 27 maart 2014

Yentl oil review + GIVEAWAY


Yentl Oil, de wonderlijke Argan olie uit Marokko.  Het wordt ook wel ‘vloeibaar Marokkaans goud’ genoemd.  Yentl Oil is een nieuw en opkomend huidverzorgingslijn.

Het serum heeft een huidverstevigende, verzachtende en vochtregulerende werking.
De vitamine E in het product helpt tegen het voorkomen van pigmentvlekjes en oneffenheden. Ideaal als je er op de grote dag stralend uit wilt zien.

Als ik s’avonds mijn gezicht heb gereinigd breng ik het serum aan op mijn gezicht. Het voelt echt aan als een olie en dus was ik bang dat het erg vettig zou aanvoelen op mijn huid. Dit is niet het geval! Het enige dat achterblijft is een super zachte huid en totaal geen achterblijvende olie of vettigheid.  Zelfs als ik s’ochtends wakker word is mijn huid nog steeds zacht.


Overdag probeer ik de 24hour facecream over het serum heen. Als ik het product op mijn gezicht aanbreng ruik het voor mij een beetje naar cacao/chocolade, maar niet op een vervelende manier. Ook dit voelt zacht aan op mijn gezicht.



Na een paar dagen het serum en 24hour facecream te gebruiken voelt mijn huid al zachter aan dan daarvoor.

Qua pigmentvlekken en oneffenheden kan ik niet echt een goed oordeel brengen aangezien ik hier, op mijn 22 jarige leeftijd, nog geen last van heb.

Zo na een paar dagen gebruiken komt Yentl over als een chique ogende huidverzorgingslijn, met zeer voedende en verzachtende producten.


Ben jij ook benieuwd naar het serum en de 24hour facecream?

Like dan de facebook pagina van weloveparties, deel dit bericht op facebook  en maak kan op een goodybag van Yentl Oil!


Stijlvolle groet,

Romy Kenepa



PS Je kan Yentl Oil ook bestellen via de site... www.yentloil.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Geef je reactie...